vurdering av iselinstar

Categories HVERDAG

Denne bloggvurderingen kommer senere enn alle andre, vel .. jeg glemte av den + mye nytt skjedde i midten av August både skole og jobb fronten. Så denne vurderinger komme i henhold til blogg vs. blogg som jeg hadde på bloggen for kanskje 3 uker siden mellom tuvaw og iselinstar. Iselinstar gikk av med seieren med en stemme over tuvaw. Her kommer vurderingen.


Bloggeren Iselinstar er en av mine beste jenter, jeg har hatt kontakt med henne siden fjortiz perioden, som er flere år siden. Jeg har dessverre aldri møtt henne, men hun virker som en utrolig hærlig jente, som endelig bestemte seg for og blogge og beskrive sine hverdager med oss i bloggverden. Hun heter Iselin og blir 20 år i November. 

INNTRYKK
Når en kommer inn på bloggen, så tenkter kanskje noen “rosa” blogger, men hun er ikke i nærheten av det en gang, men får også følelsen av at du er en helt fantastisk jente og står for det du skriver.

DESIGN
Designet er fint og rosa, med en header som står i stil til designet. Det er utrolig fint og det er veldig DEG! Det er også veldig bra at du har en meny som er lett å kjønne. Jeg liker veldig godt at du har inspirasjons bilder i sidemenyen. Siden headeren din er kjempe fin så la jeg med et bilde over INTRYKK!

INNHOLD
Du har med bilder i alle innleggene som du poster på bloggen, bildene er litt små syns jeg, for og få større effekt på bildene dine ville jeg kanskje brukt litt større bilder forex 700px. Det hadde gjort en helhet i bloggen din, du skriver bra når du først skriver. Du skriver heller ikke så veldig mye tekst. 

KARAKTER
Jeg gir deg en 5er for at bloggen din har supert design + header og en god skrivemåte, du skriver det som intresserer deg veldig bra 🙂  Dere kan besøke bloggen hennes her 

4 kommentarer

4 thoughts on “vurdering av iselinstar

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *