vurdering av sophieelise

Categories HVERDAG

Vurderingen blir av bloggen til søteste Sophie Elise fra Harstad. Hun er 16 år og bloggen handler om alt fra sminke , klær og shopping. Jeg har derimot blitt fast leser av bloggen til denne søte jenta. Og hun inspirer meg veldig mye!

Intrykk:
Men en gang jeg kommer inn på bloggen din får jeg følelsen av du er kjempe søt og snill jente. Bloggen din er skikkelig rosa blogg. Og siden jeg nå har lest bloggen din en god stund har jeg fått en fin bekreftelse på det.

Design:
Jeg elsker designet ditt! Det er utrolig fint, og ROSA! Jeg derimot elsker ROSA, det er favoritt fargen min! Det er veldig bra at du har meny under headeren, det gjør at leserene dine kan finne ut mer om deg og det du gjerne vil vise dem. Headeren du har er kjempe søt som vises øverst i innlegget. Den er utrolig søt og den er skikkelig DEG! Hele designet passer til hverandre. 

Innhold:
Du har bilder i alle innleggene du skriver, utrolig BRA!  Du skriver dessuten utrolig bra og jeg blir veldig imponert over hvor flink du er. Det du skriver gjør til at jeg bare vil lese mer av hva du skriver, så jeg kan faktisk sitte i kanskje 30 minutter om ikke mer og lese samme innlegg eller flere innlegg i slengen mens jeg er på bloggen din. Stilen din er utrolig fin! 

Karakter:
Jeg gir deg en 6`er fordi jeg IKKE finner en eneste ting jeg ikke liker ved bloggen din!  Jeg anbefaler ALLE å besøke bloggen, dere finner henne på topplisten på blogg.no 🙂  Men bloggadr her 

Hva synes dere om bloggvurderingen?
Skal jeg fortsette med bloggvurderinger? 

12 kommentarer

12 thoughts on “vurdering av sophieelise

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *