onsdag

Categories HVERDAG

Solen har såvidt tittet litt frem i dag, så har vært et par timer ute i dag og arbeidet med sommerjobben min. Greit og ha noe og gjøre, men kunne vært foruten den ekkle lukta. Som dere kanskje skjønner så har pappan min vært så snill og gitt meg en sommerjobb, selvfølgelig også for at jeg ikke skal bli sittendes inne hele sommerferien. For været er ikke helt  PERFEKT! 🙁 Sommerjobben min er kanskje en enkel en, men jeg liker den! Den lukter ekkel, så må utstyre meg med hansker og forkle.  
Jeg skjærer fiskegarn, er en bedrift som bare vil ha tauene til de garnene. Lukta er derimot forferdelig. Men jobb er jo jobb selvfølgelig!!!

Nå derimot skal jeg snart ta meg en ryddeøkt på “pikerommet”. Det trengs rydding og kanskje en vask, klesskapet derimot ser dessverre ikke ut :s så kanskje mitt framtidige yrke blir vaskehjelp ? Haha, nei håper virkelig ikke det, selvom jeg liker rydding!


bilde fra arkivet.

HVA SKAL DU GJØRE I DAG?
HA EN FANTASTISK ONSDAG VIDERE DERE …

10 kommentarer

10 thoughts on “onsdag

  1. Ja det er kjekt å få orden på sakene sine av og til. Vi har nettopp kommet hjem til Ålesund. Har dusjet å fått pakket ut. Nå ligger jeg på sofaen å sløver. Hva sommerjobb fikk du av pappa’n din da? 🙂 Jeg skal se på den siden å se om jeg finner ett deksel jeg vil ha.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *