skal vi prøve?

Categories HVERDAG

Hei dere! Har nå lest gjennom blogger siden sist innlegg ble publisert. Har nå fått en klarhet om deltakere til blogg vs. blogg. Det er utrolig mange herlige og fine blogger, mange blogger jeg kommer til å lese fremmover de neste dagene. Fine blogger! Jeg har til nå funnet 8 blogger av hele 30 stykker! Det er vanskelig og bare velge en blogg, så jeg skal gjøre noe annet her NÅ! Det blir blogg vs. blogg , men kanskje en litt anneledes blogg vs. blogg. Dere skal få stemme og det blir gøy for flere av oss … Jeg har tenkt og se om dette vil funke til senere tidspunkt, så dette er første gang jeg har tenkt og prøve.Deres stemmer teller!

Toppliste blogger vil  bli valgt av meg, så dette blir spennende! STAY TUNED!

4 kommentarer

4 thoughts on “skal vi prøve?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *