en fin start

Categories HVERDAG

Godmorgen! Nå i morgen timene har jeg vært sammen med Frida og Kamilla. Broren min var også med! Det var kjempe koselig. Har ikke sett disse jentene på evigheter, så var herlig og endelig møte dem igjen. Kamilla derimot har jeg ikke sett på flere år. Hadde selvfølgelig med kamera så det ble tatt litt bilder av dagens fine hendelse. Dere må vite jeg er glad i dere ♥



En utrolig fin start på en utrolig fin mandag! Nå derimot skal jeg sette meg ned og gå gjennom alle som har meldt seg på blogg vs.blogg , for og trekke ut deltakerene. De kommer i løpet av dagen! Ha en utrolig fin mandag , dere mine kjære lesere ♥

4 kommentarer

4 thoughts on “en fin start

  1. så koselig, fine bilder: )
    sv: skjønner, jeg vet bare om beskjente som var på utøya, men ettersom han morderen lagde bomba en mil unna her jeg bor, så skal jeg gå for å vise hvor mye jeg bryr meg 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *