mennesker trenger hverandre

Categories HVERDAG

Nyhetene har stått på hele dagen! Det er fremdeles helt uvirkelig at alt som har skjedd , har skjedd! Jeg vil fremdeles ikke tro. Selvfølgelig er det veldig trist, og som jeg skrev i tidligere innlegg alle mine tanker går til pårørende, savnende og alle som mistet noe under denne terror i Oslo / utøya! Det er selvfølgelig ikke enkelt og kunne blogge om noe annet, og jeg er sikkert ikke den eneste bloggern som føler akkurat dette! Jeg kunne godt lagt ut både, hvordan hverdagen min er , og antrekk. Men akkurat nå føler jeg ikke for og gjøre nettopp det. Føler for at bloggen blir liggende stille for dette iallefall i dag, og vil heller føle og sørge med alle andre her i Norge! Jeg er sikkert ikke den eneste som tenker dette, men Norge står mer samlet enn noen gang ♥ ♥ ♥ ♥ ♥



4 kommentarer

4 thoughts on “mennesker trenger hverandre

  1. TVen har stått på i ett her også. Jeg fikk faktisk tips om å blogge om noe annet, siden tragedien var alt jeg brydde meg om en stund. Det fikk meg til å føle meg litt bedre. Jeg holder meg fortsatt oppdatert da 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *