vi er ikke alene

Categories HVERDAG

Morgentimene har vært stille, nyhetene har stått på siden jeg sto opp kl. 08:00. Sitter bare å høre om det har kommet noe NYTT! Selvfølgelig er dette helt forferdelig, og vi er ikke alene om dette. Vi er sammen , vi i hele Norge står sammen mot terror, det er viktig at vi står sammen NÅ! Mange har det helt forferdelig, mange kjenner noen som er påvirket av alt som har skjedd, men alle sitter med sjokk over det som har skjedd i Norge! Mange som trenger en venn og få en klem. Vær en venn og gi en god klem!

Jeg derimot tenner et lys for alle pårørende, overlevende og de som ikke har kommet hjem! Det er samt helt uvrikelig for oss. Jeg er en av mange som håper at vi bare skal våkne opp fra dette og at det bare kan være et mareritt, men det er dessverre ikke noe mareritt. Det vi trodde ikke skulle komme til Norge , har altså kommet! Vårt kjære snille og trygge Norge ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

25 kommentarer

25 thoughts on “vi er ikke alene

  1. Det er helt ufattelig å grusomt. Ingen ord som strekker til det som har hendt. Rett og slett ondskap, og det er så sykt at vi mennesker ikke kan forstå hva som skjer inni hodet til en slik galning. En person som gjør noe slikt er ikke et menneske, men en syk syk skapning av djevelen
    Vi må vere flinke å støtte hverandre i denne grusomme situasjonen! Kan ikke fatte å forstå ossen de som var på øya og de pårørende har det, når jeg som ikke kjente noen eller bor i nærheten, har det så jævlig som jeg har det !

  2. Hva er din mening om terrorangrepet i Oslo og skyte episoden på Utøya ?
    Hva syntes du om at amy winehouse er død ?
    Legg igjen en kommentar på bloggen min. Takk

  3. håper alle vet at de ikke er alene i denne tunge tiden ! det er tungt for alle, alle føler seg rammet på en måte, men alle tanker går til pårørende, familier, ofre og alle som måtte trenge det

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *