ekstra hardt og måtte stå opp ..

Categories HVERDAG

dagen startet tidlig for meg, og det var ekstra hardt og måtte stå opp når alle andre i huset har sommerferie! Men klager ikke. Arbeidsdagen i dag var superkoselig! Det er også en dag nærmere ferie. Sommerfølelsen forsvinner pga været, dessverre (!!) Men nå snart skal jeg sette meg godt til rette i sofaen og kose meg masse med familien! Spise god mat og kanskje en film? 

I går kveld derimot fikk jeg de fleste til og se the nootbook sammen med meg, har bare sett den en gang og det er flere år siden nå. Den var utrolig følsom og romantisk, slike filmer liker jeg virkelig. Hvilke filmer liker dere, sjanger? (døme: komedie)

hvordan har dagen din vært i dag ?

2 kommentarer

2 thoughts on “ekstra hardt og måtte stå opp ..

  1. SV: åå, så flott å høre! Det er jo kjempe bra! håper det går bra på fredag da, og ønsker deg masse lykke til på treningen <3 Husk å ikke push deg for hardt nå som du først får lov å trene igjen. Hehe 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *