herlig musikk fra Radio Ålesund ..

Categories HVERDAG

Ålesund turen er gjennomført, som mange av dere kanskje viste så var jeg på mr-undersøkelse hos medie 3. Spennende!!!!!!!! Jeg fikk beskjed om og ligge på en slags plate , og fikk musikk på ørene for og ikke høre alt bråke som kunne være skadelig for hørselen, så lå vel ca. 10-12 minutter og hørte på utrolig herlig musikk fra Radio Ålesund! Hørte jo litt lyd fra maskin, var kult! Jeg får ikke vite noe før om ca. 1 uke, for legen jeg var hos skulle sende resultatet av mr-undersøkelsen til legen min, woho!

Vi ble egentlig aldri enige om hvor vi skulle spise lunsj, men ble det jo selvfølgelig til slutt! Og det falt for Burger King, woho! Så det ble hamburger og chessburger på hele gjengen med chips og drikke! Har faktisk ikke spist sånt på flere måneder, stolt! 


…. måtte jo bare ha et burger king bilde da vet dere, blogger … yeah! I know ..

 

Hva har dere gjort på i dag ?

2 kommentarer

2 thoughts on “herlig musikk fra Radio Ålesund ..

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *