Stemmning med de andre ..

Categories HVERDAG

Var i stuen og spiste god grillmat og såg allsang på grensen med familien! Fikk sikkelig stemmning og sang med de andre! Om 3 uker er jeg i Halden med familien og er publikum i allsang på grensen! Sist jeg var der var for 3 år siden, uforglemmelig! Artistene jeg såg den gang var Erik og Kriss, Ketil Stokkan og Wenche Myhre.  Denne gangen blir det andre artister, blir fun! Vi får bl.a en smakebit av Bonnie Tyler og Lisa Stokke, Herborg Kråkevik også? Bagen skal være pakket med sommerlige autfit.


(bilde fra i fjor sommer, really tan?)

Jeg gleder meg virkelig til å sette meg ned i flere timer og bare pakke bagen, og deretter pakke ut igjen for at jeg ikke klarer å bestemme meg for hva jeg vil ha med meg! Noen som hører ordet pakke flere ganger her? 

2 kommentarer

2 thoughts on “Stemmning med de andre ..

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *