det nærmer seg …

Categories HVERDAG

Heia! Enda en arbeidsdag er overstått, og ferien min nærmer seg med stormskritt. Det skal bli herlig, selvom jeg liker jobben! Skal bli deilig med late dager på stranden og sommerlige klær! okey? hvem er det jeg lurer nå? .. Været er ikke akkurat bra nok til late dager på stranden her på sunnmøre! Kan vel heller fortelle at jeg gleder meg til å reise på ferie med familien! Kozy.. 

Jeg har faktisk nettopp kommet hjem, har ikke vært på jobb.. men en annet sted, men det kommer jeg kanskje tilbake til senere 🙂 Men dagen har vært herlig ellers og jeg har itillegg i arbeidstiden vært på bibliotiket her i Herøy og lånt med meg to bøker som jeg gleder meg til å ta med på ferie = mye lesing i bilen! Pluss har jo en hel del med bøker fra cappelen, vil lese!

hvordan har dagen din vært?

2 kommentarer

2 thoughts on “det nærmer seg …

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *