Jeg skal nyte det max!

Categories HVERDAG

Deiligvær og varme = lettere klær! Elsker å gå i shorts og topp, og ikke minst sandaler… Slippe å ha på seg sokker og det som er, er deilig. Det blir herlig med en ny arbeidsuke. Jeg er fullstendig klar, og ha muligheten til å ha i litt lettere klær på jobb. 

Har vært våken i noen timer nå, og den tiden jeg har vært våken har tven stått på programmet hurtigruten minutt for minutt. For et utrolig bra program spør du meg, du ser mye bare ved og se på tven i flere timer, selvom jeg kan gå fort lei av å se på boksen … Været er dessuten nydelig akkurat nå, og jeg skal nyte det max! Hva skal dere gjør i dag , kjære lesere?

4 kommentarer

4 thoughts on “Jeg skal nyte det max!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *