Vanessa Hudgens kaster klærne i ny reklame

Categories HVERDAG

22-åringen i leken og lettkledd fotoserie …..

Vanessa Hugdens viser frem sin huslige side i en ny reklamekampanje for det amerikanske klesmerket Candie`s
Den 22-årige tidligere “High School Musical” stjernen er blant annet avbildet mens hun stryker klær og blåser tyggegummi kun ikledd undertøy. Vanessa som tok over for Britney Spears som klesmerkets ansikt utad tidligere i år, har også blitt fotografert sittende på senga iført blonde BH og en liten shorts. Og vi får jo også se henne posere ved et kjøleskap mens hun tar melk.

Vanessa Hugdens sier i en pressemelding :

♥ Jeg elsker Candie`s fordi de har så mange flotte saker man kan blande inni garderoben, forteller skuespilleren. Min stil derimot er mer lik stilen til en typisk Candie`s jente. Vi vil bare ha det gøy. Jeg hadde det også veldig fint når vi fotograferte Candie`s kampanjen. Det handler bare om å ha det moro og om å lære om livets skole på Candie`s vis.

7 kommentarer

7 thoughts on “Vanessa Hudgens kaster klærne i ny reklame

  1. Sant nok. Er så mange som strever etter den perfekte kroppen. Men hva er egentlig en perfekt kropp? Jeg synes man skal være som man er jeg. Ja, om man vil gå ned litt så gjør man jo det. Men ikke bare fordi man har sett en tynn modell å vil være som ho osv :/

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *