TRENINGSBAG , FLASKA OG MUSIKK

Categories HVERDAG

Hej alla i hopa! Da fikk jeg endelig være på jobb etter tre dager hjemme på sofaen. Merket det var godt og komme tilbake, men jeg var også veldig sliten, men er vel da slik etter noen dager hjemme på sofaen (tilhører) …. om ikke altfor lenge skal jeg på trening,  jeg vet ikke hva men det skal bli så godt og få igang kroppen igjen!

Jeg er veldig fornøyd med dagen så langt, det har vært gøy i hele dag! Var godt og se folkene jeg er så glad i ♥ og jeg vil takke alle mine kjære og gode lesere for så mange fine kommentarer som ventet når jeg kom hjem!  Men nå må jeg løpe , må pakke treningsbagen, finne flaska og gjøre meg klar, så her er litt treningsmusikk :

spotifylisten min : TRENING

Det vil komme flere sanger på spotifylisten min etter hvert , så stay tuned! men her er noen andre sanger :

Etter regnet – Erik og Kriss

Eurofighter – E-type

The power – Ronnie Maze

You spin me Round – Dope

trener du? (om) hva trener du?

 

7 kommentarer

7 thoughts on “TRENINGSBAG , FLASKA OG MUSIKK

  1. Hahah, helt ærlig så er jeg ikke så flink når det gjelder trening. Sykler sånn litt over 1 mil opptil 4 ganger i uken på en sykkel vi har hjemme, så skal jeg begynne å jogge massemasse når snøen forsvinner skikkelig 🙂 Gleder meg til å komme igang igjen!

  2. Jepp, har nettopp begynt å trene styrke og kondisjon på treningssenter 🙂 (Og hvis du vet hvordan muumimamma ser ut, så forstår du sikkert at det trengs, for jeg ligner, ja!)

  3. Trener ikke noe spesielt men jeg jogger, spiller fotball og går veldig mye :))
    sv- tusentakk for tipset! hjelper meg utrolig mye med valget 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *