SYK ENDA FREMDELES …

Categories HVERDAG

Hei dere! Jeg har fått verdens beste lesere! Dere er kjempe flinke til og kommentere på bloggen, statestikken min stiger takket være dere! Jeg får lyst til og blogge mer og mer for dere og min egen del. Dere gir inspirasjon.

Har vært hjemme fra jobben i dag også, men jeg satser på at jeg kan gå på jobb i morgen. GLEEDER MEG! Har vært feberfri siden klokken 14:00 i dag, og det er herlig, har fått tatt en skikkelig dusj, vasket håret grundig! Har også fått skiftet sengetøy på sengen … nå vil jeg ha ut ALT! SICKNESS GOODBYE, WELCOME FRESH!

… jeg får gå glipp av paradise hotel i dag også .. for jeg skal sove .. for jeg SKAL på jobb i morgen!

22 kommentarer

22 thoughts on “SYK ENDA FREMDELES …

  1. Tusen takk for kommentaren!
    Jeg er enig! Det gir veldig inspirasjon å få opp statistikken og å få kommentarer. Da blir det mye morsommere å blogge 🙂 God bedring! Du får se på paradise på tv3-play i morra 😉

  2. SV: så fin blogg du har! 😀
    Det hørtes ikke bra ut.. I mine øyne kan ikke en venn bry seg for mye. Tenk heller på at det er DE som går glipp av noe! Bruk tiden din på kjæresten din og kanskje finne noen nye venner? Leste du har søkt på ny skole – da er det mange nye folk 🙂 Og du – god bedring!

  3. Er så flott å ha lesere som hever statistikken. Er så fin inspirasjon ^^
    Flott at feberen er borte, du får ha god bedring 🙂

  4. Deilig å komme seg ut etter en stund med sykdom, det er som å være fanget i sitt eget hjem og ikke kunne gjøre noe. Men god bedring skal du ha, og håper du kommer deg på jobb imorgen!
    Ha en fin dag videre 🙂

  5. SV: hehe, ja en personlig trener skulle jeg også hatt! Men er ikke det dyrt!?
    Herbalige shake kan du få tak i her:
    http://www.slankoggod.net/ccc/
    De har mange gode produkter og smaker så det er bare å gå inn å ta en titt og kontakte Siv Berg for evt. bestilling!;) Du kan også lese litt mer om min opplevelse med shaken under kategorien trening og kosthold, og det er flere personlige erfaringer fra brukerne på slank og god sin side også!;)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *