VINNERENE AV “VINTERFERIE KONKURRANSEN”

Categories HVERDAG

Hei dere! Da har jeg hatt konkurransen gående fra 26 februar til 5 mars (idag!!). Og jeg har nå kåret mine vinnere ved hjelp av random.org! kanskje ikke det perfekte hjelpemiddel men det får duge, siden jeg ikke hadde penger til og ringe rundt til venner og spør om hjelp. So here comes the name of the winners :

Konkurranse nr.1 ble … 
Hanne , som får en mail av meg og deretter sender jeg hennes premie : 3 solkort til en verdi av 300 kr.

Konkurranse nr. 2 ble ..
Eirin Rabben, som skal få en mail og gir henne premien på mandag : filmen mams`boy og ansiktsmaske.

Konkurranse nr. 3 ble …
Ellen,  www.goldgrains.blogg.no. Som også skal få mail og deretter sendt premien : eos-lipsyl.

 

GRATULERE TIL DERE ALLE TRE!

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *