VI ENTE OPP MED …

Categories HVERDAG

Hei dere! I kveld har vært hos bestevenninnen min, Tina Marie. Vil bare fortelle at det var ekstremt koselig og være med henne igjen, det og få gi henne en klem det var bare helt fantastisk. Da merket jeg hvor inderlig jeg virkelig hadde savnet bestevenninnen min. Så det må virkelig ikke være lenge til neste gang jeg ser henne ♥ 
Vi var en tur i ulsteinvik for og “handle” snop på rema, vi ente opp med en potetgull og 4 påskeegg fra FREIA!

Har da vært hjemme en stund, superkoselig!  Det har vært tacokveld med gjengen og det er alltid like godt, selvom om vi har det “veldig” ofte de siste ukene! Men dere har forresten blitt utrolig flinke til å kommentere masse igjen, og det må jeg bare takke for! Utrolig koselig at dere tar dere tid til og kommentere på bloggen! Men nå må jeg prøve å være litt sosial med familien, så vi ses i morgen! God natt ♥

2 kommentarer

2 thoughts on “VI ENTE OPP MED …

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *