LESERSPØRSMÅL! SKOLEMESSIG?

Categories HVERDAG

Hva har du tenkt og gjøre neste år, sånn skolemessig ?

Når det gjelder skole, så skal jeg gå det til høsten om jeg kommer inn på et av valgene mine når jeg har fått søkt. Som sikkert mange har merket her på bloggen, så har jeg ikke gått skole på to år, vet ikke om jeg har fortalt det men dere leser det iallefall nå, jeg har vært lærling innen for Barn og ungdomsarbeider faget, og skal da søke på skoleplass til høsten igjen om jeg kommer inn, det er det eneste som står igjen nå, det er å vente.

Om jeg kommer inn på skolen, vet jeg ikke! Men jeg har plan om å gå allmenn påbygg dersom jeg kommer inn. Det året har jeg da bestemt at jeg skal jobbe ekstremt bra for og få gode karakter, jeg er ikke den som har slitt med karakter, men jeg vil komme til og gjøre mitt beste, uansett hva! Jeg er ikke noe skolelys men jeg liker meg på skole, der jeg kan være med venner og lære mer i fagene og gjøre mitt beste, men fremdeles ha det gøy! ♥

skal du gå skole ?

2 kommentarer

2 thoughts on “LESERSPØRSMÅL! SKOLEMESSIG?

  1. anonym: Om jeg kommer inn vil det selvfølgelig være enten Herøy eller Volda, men håper mest på Herøy, siden jeg er kjent med skolen fra før. Så om jeg kommer inn her i Herøy så skal jeg nok fremdeles bo hjemme. Vis Volda så vet jeg ikke riktig helt, da kan jeg velge 😉 Men blir vel hjemme regner jeg med. Det er jo billigs 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *