KONKURRANSE! VINN SOLKORT FRA BRUN OG BLID

Categories HVERDAG

Hei dere! I samarbeid med Brun og Blid kjører jeg nå igang en konkurranse! Premien er solkort verdi 100 kr, så håper så mange som mulig vil delta. Når konkurransen avsluttes vet jeg ikke, setter ikke noe fast dato.

Det eneste du trenger og gjøre er og fortelle meg hvorfor du mener du bør vinne denne konkurransen her. Husk og skrive din epost, så jeg kan kontakte vinneren av konkurransen. Håper mange har lyst å delta!

LYKKE TIL !

16 kommentarer

16 thoughts on “KONKURRANSE! VINN SOLKORT FRA BRUN OG BLID

  1. Jeg synes jeg burde vinne solkort fordi jeg er utrolig blek og har ikke tatt sol på kjeeempe lenge, og akkurat nå må jeg spare penger til noe annent så jeg har ikke penger til å ta sol 🙁
    Du har kjempe fin blogg og jeg elsker headeren din! har du laget den selv?<3

  2. Jeg synes jeg burde vinne solkort fordi jeg har ei venninne som har bursdag nå om ikke så lenge, og jeg vet hun er fast bruker av brun og blid’s solarium 🙂 så det hadde jo være den perfekte gave fra meg til henne!

  3. Hei snuppeluppa mi..
    Jeg fortjener solkort fordi her på sørlandet er det elendig med sol fortiden..
    jeg har ikke fått noe farge på korppen 🙁 jeg har heller ikke økonomi til å sole meg til tider..
    og har ikke fått solet meg så mye i det siste siden har sydd i ryggen 🙁 men gleder meg til det gror og at jeg kan sole meg snart , derfor hadde det vært kjekkt med solkort ^^ glad i deg snuppa<3

  4. jeg vil vinne solpass fordi jeg er så utrolig blek, jeg fikk ikke hvert ute i hele sommer siden jeg lå på sykehuset ( jeg var på sykehus et halvt år, og var så dårlig at jeg måtte ligge i sengen ) nå er jeg på bedringenes vei, og nesten helt frisk.
    jeg har ikke penger til og ta sol akkuratt nå, siden jeg skal på ball 27.Januar, og det koster en del penger.
    hadde blitt utrolig glad om jeg vant.

  5. Eg fortjener å vinne fordi eg er veldig kvit, og eg skal til Oslo og Irland i år på frisørkonkurranser og da hadde vert litt greit med brunfarge då.
    Håper eg vinner.

  6. Jeg vil gjerne vinne fordi jeg elsker å ta sol,fordi jeg fryser så mye. også er det fint å ha litt farge før sommeren kommer, så sola tar fortere.
    loveu darling <3

  7. jeg synes at jeg burde vinne fordi jeg er å utrolig blek og kunne virkelig trengt et lite løft i hverdagen, med litt farge på kroppen .. 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *