DET VAR EN EDDERKOPP

Categories HVERDAG

Hadde tidlig tidlig vakt på jobb i dag så da kom jeg på jobb til kl. 06:45.  Så jeg ble ferdig tidligere enn hva jeg bruker og være til normalt. Jeg var ferdig på jobb 14.45, og dro for og handle litt mat og drikke til familien, som jeg hadde fått beskjed av fra mamma og jeg ventet da selvfølgelig i fosnavåg helt til pappa var ferdig på jobb, så jeg fikk hentet han på hjemveien, så vi slapp og ta en tur til ♥

Når jeg kom hjem og var ferdig med og spise middag, så leste jeg gjennom noen blogger på vennelista og en av de var min søster, såg hun hadde vasket romme sitt, og da tenkte jeg og gjøre det samme, så da var rask og begynne selv ….. men det er var noe på romme mitt som jeg virkelig ikke likte, og det var en edderkopp!! Så pinglete som jeg er ropte jeg på mamma !!!!!!

1 kommentar

1 thought on “DET VAR EN EDDERKOPP

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *