HUSK BILLYSA

Categories HVERDAG

I dag hadde jeg senvakt på jobb så jeg startet ikke før 0845 og da  låg jeg en time lengre enn hva jeg vanligvis bruker, så jeg var verken trøtt eller utslitt ♥   Et tannlege besøk måtte også til, så siden da har jeg gått med bedøvelse i munnen og høres ut som noe helt annet når jeg snakker enn til normalen. Været har vert helt topp, men vi har vind så gjør at gradene trekker ned og det er kjedelig!

Nå i noen få dager har jeg hatt "problemer" med at jeg ikke klarer og slå av billysen for nå må jeg fikse det selv, før så slo deg seg av og på selv når jeg satte i bilnøkkelen. Men ikke denne gangen, i går klarte jeg og tømme hele bilen for strøm, så det ente ikke så bra. Så nå har jeg laget en jukselapp på bilde over, for nå SKAL jeg huske det selvom jeg må dobbel sjekke både en og to ganger.

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *