FULL SVING SIDEN 10..

Categories HVERDAG

Da har jeg vert i full sving siden 10 i morgens, hvor det har gått i og gjøre seg klar til og ta seg en runde rundt i fosnavåg sentrum. Var ikke akkurat verdens mest fantastiske vær og starte dagen på heller, men det var ok. Aldri dårlig vær bare dårlige klær, er ikke det noe som heter?

Klokken 12.. møtte vi opp på allmenningskaia for og se på når Christoffer Remøy Endresen skulle starte og sykle Norge, rundt for kreftsaka! Jeg ønsker deg lykke til Christoffer og vi gled oss veldig mykje til du kjem tilbake!

Litt senere gikk jeg, bestevenninda mi , søsteren min og bestevennina hennes rundt i sentrum og shoppet litt. Men bare litt da selvfølgelig, er jo snart ferie og da vil jeg jo nødig ikke bruke opp alle pengene mine før ferieturen.  Men vi hadde det kjempe gøøy i sentrum, til vi fant ut at vi ville dra hjem pga vondt i føtene.

photoshoot soon …!

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *