HAREID TUR – RETUR

Categories HVERDAG

Nå er jeg snart klar for sengen, dagen har vært hard og jeg merker jeg er utslitt. Har vært på Hareid, hvor jeg tok en tur – retur for og henta bestevenninda mi Maya, som skal være her i helgen. Var en liten tur til fosnvåg og sang sammen med noen av folkene i herøy gospelkor, det var herlig og se den sprudlende gjengen igjen, gleder meg til august for da starter vi opp igjen med ny start og nye muligheter 😉  Til mat i kveld ble det servert taco, mens vi ble sittende og se på vg lista topp 20 sammen med familien og min bestevenninde.

Er så herlig og ha deg her nå, er faktisk 6 månder og 5 dager siden sist jeg så det, så nå er jeg kjempe glad for at jeg kan være sammen med deg igjen ♥

Hva har dere gjort i dag?

Snakkes i morgen folkens, god natt og sov godt ♥

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *