THE SIMS 2

Categories HVERDAG

Hei dere! Jeg har vel egentlig vært fremfor pcen min siden jeg kom hjem fra jobb, men tiden jeg har brukt på den er kanskje helt bortkastet, jeg har spilt the sims 2, det blir bare morsomere og morsomere. Klarer snart ikke legge fra meg pcen, men hadde det ikke vært på jobb på dagtid så hadde jeg kanskje sittet 24/7.

Før jeg starta med og spille the sims 2 så hadde jeg en god og lang samtale med en venninde, og det endte oppi med at jeg starta og rydde kleskapet mitt, siden romme mitt ikke så ut, så da satt jeg musikken på full guffe og ryddet romme mitt.

Nå har jeg hatt sikkelig tv kveld sammen med søsteren min siden de andre i familien er på jobb. Vi har sett på hotel cæsar, Ghostwhispers og Paradise Hotel. Ha en ekstrem flott kveld videre dere ♥ snakkes cupcakes

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *