BEKLAGER FOR DÅRLIG UPDATES

Categories HVERDAG

Hei dere! Dagen i dag har bare vært helt fantastisk. Hadde tidlig vakt på jobb så det var greit. Søsteren min ble med på jobben, siden hun satt på med meg til skolen. Så selvom været ikke har vert helt perfekt så har det vert koselig dag på jobb. Har hatt fult opp og gjør og det er bare ekstremt kjekt og ha noe og gjøre hele tiden. Slik du slipper og få "dauuutid" og plutselig ikke årker og gjøre mer!

Jeg har bare blitt helt hekta på the sims 2 , så spiller det hele tiden! Men nå skal jeg gå til sengs siden det begynner og bli sent, så blogger enda mer i morgen , tenker jeg! Beklager for dårlig updates!

3 kommentarer

3 thoughts on “BEKLAGER FOR DÅRLIG UPDATES

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *