TORSDAG ER FAVORITTEN

Categories HVERDAG

Hærlig dag avsluttes med en hærlig kveld med familiekos♥ sitter sammen med familien og ser på hotel cæsar og ghostwhispers! Dagen min har flydd avgårde med vinden og det har vært utrolig flott vær og være ute i, solen skinte på himmelen her helt til klokken slo 3! Etter jobb kom jeg hjem til noe jeg aldri hadde smakt lignende. Macaroni and cheese, skrev jeg rett nå? vis ikke må dere unnskylde min dårlige engelsk her om dagen.  Har tilbrakt kroppen min på sofaen etter middagen, hvor jeg bare har ligget rett ut!

Men nå skal søsteren min være prøvekanin for meg nå, skal prøve ut forskjellige frisyrer hun kanskje skal bruke på nyttårsballet som er på skolen deres i morgen! Bilder senere kanskje? Snakkes♥

4 kommentarer

4 thoughts on “TORSDAG ER FAVORITTEN

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *