ONEPIECE DRESS FRA ONLY

Categories HVERDAG

Kjenner jeg virkelig begynner og bli trøtt nå, har vært våken siden halv 7!  Dagen har vært fantastisk på mange forskjellige måter, har fått vært på jobb som alle de andre vanlige hverdagene mine. Broren min laget frokost til oss! Mamma kjørte meg på jobb og søskene mine på skolen i dag.   Mamma har også vært og kjøpt en onepiece dress til meg og søsteren min fra only, som er kjøpt på modeca as, vero moda som mange kjenner den som , jeg har vært planta i den siden jeg kom inn døren hjemme!

Nå skal jeg sette meg godt planta i sofaen og se greys og medium, før jeg finner sengen! Hærlig Tirsdag sier jeg dere! Programmer som jeg liker + perfekt dag?  hva mer kan skje på en dag?

Hvordan har dagen vært for DEG?

21 kommentarer

21 thoughts on “ONEPIECE DRESS FRA ONLY

  1. SÅ HELDIG!! JEG HAR ØNSKET MEG ONE PIECE SIDEN I FJOR! KAN DU VÆRE SÅ SNILL Å SVARE MEG PÅ BREV ELLER KOMMENTAR HOS MEG OM NÅR DU KJØPTE DEN? JEG HAR SÅ LYST PÅ DEN, MEN DE ER UTSOLGT PÅ http://WWW.ONEPIECE.NO SÅ HVIS MAN FÅR KJØPT DE PÅ VERAMODA HADDE DET VÆRT EN DRØM! PLIS, SVAR!

  2. xella: Hei. Jeg vet ikke om du hadde blogg,siden jeg ikke kom meg inn ved og trykke på navne ditt. Men jeg har kjøpt min på vero moda. Den er helt herlig og bruke, kan hende den finnes på only også.

  3. Kristine: Jeg kan vel ikke akkurat si at det er en ekteonepiece jeg har på, men denne er kjøpt på vero moda, men merke er only. Det som jeg betalte var 499.95 🙂 Den er herlig og bruke.

  4. onepeice er rå kul skal få meg hihi jeg skal ha feiky onepeice for 500 kroner. det er så dyrt med ektte onepeice.

  5. onepiece er rå kult.jeg skal få meg på onley. jeg skal få feyky onepiece som koster 500 kroner.jeg vil ha ektte onepiece men det er litt dyrt.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *