MORGENTRØTT!

Categories HVERDAG

God morgen dere! Har slått opp øyne og er klar for en ny start på en flott dag! Planene for dagen blir nåk å kose meg sammen med familien. Hærlig! Selvom det er kaldt ute så er det kaldt inne også, merker det spesielt på romme mitt, er 13 grader inne og det ligger nåk på 10- i dag også?   Jeg er trøtt som ei fele og ønsker jeg bare kunne krype under den varme dyna mi igjen, men når jeg har bestemt meg for å stå opp, så har jeg virkelig bestemt meg. rart det der! Men slik er nå bare jeg som jeg vet om! Fikk jo sove lenge i dag så er evig takknemmelig for at ingen i familien vekket meg, broren min mente det var sunt for meg siden jeg alltid har vært våken før 7 i hverdagene!

morgentrøtt ♥

Skal ned på bade og fikse meg for dagen, kan ikke se ut som ei som nettopp har våkna flere timer senere heller. Og jeg hadde tenkt og sette i gang og lage en header i dag, men tror det får ligge siden jeg hadde vurdert og ta bilder ute, men vi får se hva dagen bringer. Det er heller ikke noe som heter dårlige vær , bare dårlige klær ^^  Snakkes dere!

3 kommentarer

3 thoughts on “MORGENTRØTT!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *