FILMEN ER FERDIG, OG MITT ORD

Categories HVERDAG

Filmen er ferdig, og mitt ord for beskrivelse av filmen, twiilight, new moon:  FANTASTISK! Angrer ikke et eneste sekund på at jeg ble overtalt til og dra og se den på kino i fosnavåg. Jeg bruker egentlig ikke å dra så alt for mye på kino, men det er også pga kinoanlegge. Sist jeg var på kino, var da jeg såg mamma mia! Da var hele anlegge helt fucka opp, men det var mye bedre i dag! Var på kino med verdens beste jenter nemmelig Michelle & Frida, frida kunne alikevel siden kjæresten hennes dro tidligere hjem, eller de klarte å bestemme seg for hvilken buss han skulle ta hjem til Ulsteinvik.  Akkurat nå sitter jeg i stua sammen med katten min pusi og ser på opptak av det store korslaget. Heia Team Simone!

Skal snart finne sengen, er trøtt som FY og dagen i morgen er nåk ganske så lang, så da trenger jeg søvn! Snakkes ♥

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *