Denne flotte blå boka,

Categories HVERDAG

pc080027

pc080028

pc080029

Hej Hej bloggen! I dag har jeg vært på jobb hele dagen, hærlig! Når jeg kom hjem både i går og i dag så har jeg ligget på sofaen og tatt notater og lest i denne flotte blå boka, som mange skal gå gjennom eller har gått gjennom tidligere.

Broren min og mamma driver og lager kylling på kjøkkene, og det lukter himmelsk! Det er min nr.1 favoritt! Nå skal jeg fordrive kvelden min med og snakke med venner på msn & facebook , grunnet jeg bor langt fra vennene mine!

6 kommentarer

6 thoughts on “Denne flotte blå boka,

  1. Har ikke du lest på den teorien i 1 år nå?:P mer?
    har du tatt den mange ganger og ikke bestått? virker slik,
    siden du aaldrig får lappen.

  2. —: har ikke lest på den teorien i et år , jeg begynte faktisk å lese på den like før jeg fylte 18 år.. Men har snart hatt kjøretimer i over 6 mnd.

  3. hvorfor har du holdt på så lenge med kjøretimer da?:o
    skal ikkje du snart ta teorien?:) du består helt sikkert så mye som du leser! flink

  4. —: Det som gjør at jeg holder på så utrolig mye med kjøretimer er at jeg bare tidligere hatt timer hvor vi har kjørt og øvd på diverse. Det er mye og gå i gjennom med kjøretimer, nå vet jeg ikke hva jeg har igjen, har blant annet glattkjøring og forbikjøring. Skal vel ta teorien snart,men når vet jeg ikke!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *