Så dreit jeg meg loddrett ut!

Categories HVERDAG

God kveld søte dere ♥ nå er dagen snart fullført, gjennstår bare leggetid.  Dagen i dag har trillet av gårde time etter time og jeg bare kost meg noe veldig.  Jeg var og tok svineinfluensa vaksina i dag. Kjente ingenting når jeg tok den, men nå verker det noe som FY! Har også litt feber, men det er bare bivirkninger (tror jeg?).   Like før jeg dro til sanitetshuset for og ta sprøyta, tok jeg et lite besøk innom skolen til søsteren min, siden hun hadde glemt matboksen, så jeg skulle være snill og levere den til henne, men etter mening fra søsteren min, så dreit jeg meg loddrett ut!

Har vært på korøving i dag. Hærlig! Jeg er helt ødelagt i stemmen min, men den skal jeg klare og få fiksa opp igjen til søndag for da skal vi ha julekonsert i frikirka, så dere er hjertelig velkommene til og komme og høre på. Starter klokken 18.   Avsluttning nå! Godnatt søte dere ♥

meg og hanne

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *