Første søndag i advent.

Categories HVERDAG

Hærlig! Snart nærmer julen seg med storm skritt, selvom jeg enda ikke er ferdig med alle julegavene som jeg skal gi til mine venner og familie. Adventstaken og julestjerna har kommet på plass i vinduet i stua, og jeg har også fått min egen adventstake i soveromsvinduet mitt! Dette er den beste tiden. Og i dag når jeg våkna opp etter en hard natt såg jeg ut av vinduet og det var helt hvitt! Hærlig!

Når mamma kommer hjem fra jobb skal vi ha deilig julemiddag, så det blir ikke før i 5 tiden, siden mamma er ferdig på jobb klokken 4! gleder meg.

3 kommentarer

3 thoughts on “Første søndag i advent.

  1. Sv; Oi, ja den situasjonen har jeg også vært i :/ Måtte desverre avlive min, var så syk, mye pga aldersdom og sånne ting. Men jeg regner med at det var bedre det enn at hun måtte lide. Veldig vanskelig avgjørelse ja, du får ha lykke til med din :/

  2. Sv; Noen ganger er desverre det som er best, det som gjør mest vondt :/ Får håpe du finner ut av det, og om du velger å avlive den at du vet at det kanskje var det beste for henne :/ At det går bedre med tiden 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *