Gårsdagen + natten

Categories HVERDAG

Hei dere. Nå har jeg nettopp våknet etter lang og hard natt, jeg sovna ikke før klokka var 01:15, sov helt til klokka var 04:15! Skjedde noe i natt som jeg velger og ikke nevne på bloggen. Jeg fikk ikke sove, for jeg bare lå og tenkte, hadde sikkelig problemer med og få sove. Sovna vel etter det med lysen på fult,  våkna når mamma kom inn og spurte om alt gikk bra med meg for hun hadde hørt meg gråte i søvne, noe som jeg selv ikke hadde fått med meg at jeg hadde gjort!

meg og hanne
I går tok vi som sakt julebilder både ute og inne! Så jeg legger ut et bilde!

Jeg møtte på to gode venner i går Marlene & Ole-Daniel, det var koselig og se dem igjen selvom jeg sto i full uniform og bare kosa meg.  Det var koselig at noen jeg kjente kom inn og prata med meg, det kunne bli litt kjedelig i lengden når jeg var ferdig med at som skulle bli gjort før jeg er ferdig med en arbeidsdag, men nåk om det!  Det var iallefall koselig og møte på Marlene & Ole-Daniel ; besøk bloggen hennes: www.lifeless.blogg.no =)

3 kommentarer

3 thoughts on “Gårsdagen + natten

  1. Så forferdelig! Oi… Forstår ikke helt hvorfor hun oppførte seg på den måten, med tanke på at du prøvde jo hjelpe henne. Men bra foreldrene dine var der så de kunne gripe inn, heldigvis! Nei er ikke gøy å gråte i offentlighet, kjenner til den følelsen ja. Men det kan skje alle sammen ja, som du sier. Håper du har det bra nå? 😮

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *