Redd barna: Rød nese dagen, 29 november

Categories HVERDAG

"De innsamlede midlene fra Rødnesedagen går til barn som lever i frykt for vold, overgrep og død, og som sviktes av sine nærmeste. Til de barna som har opplevd ting selv voksne burde slippe, og til barn som aldri har fått lov til å være barn." www.rodnesedagen.no

For det første så har jeg lagt merke til alle reklamene som går omkring på tven i og med at på søndag er det "den røde neste dagen" Så i dag når jeg og michelle var innom meny og skulle gå og betale i kassen, så såg jeg rett ned i gulve trodde jeg selvfølgelig da og da såg jeg den lille søte pakken med en rød nese, så for og gi min støtte til aksjonen: redd barna så var jeg så snill og kjøpe en rød nese. Mamma sin reaksjon var : du ser som en liten klovn! men det er jo sant da så!

Så har du ikke kjøpt rød nese så anbefaler jeg at du gjør det ; her i fosnavåg kan den vel kjøpes bare på meny og apotek1. Anbefaler!
klovnengunnnis
HUSK
"rød nese dagen" , søndag 29. november.

4 kommentarer

4 thoughts on “Redd barna: Rød nese dagen, 29 november

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *