Seinfredagskos sammen med Michelle

Categories HVERDAG

Back from city! Har fått brukt litt penger idag, siden jeg var sammen med bestevenninda mi Michelle, hadde tenkt og møte på Frida, men hun ble ikke ferdig før jeg og Michelle skulle dra hjem, vi begge fant ut at vi skulle dra hjem samtidig slik at ingen av oss skulle gå og kjede seg, for vi begge hadde gått gjennom alle butikkene som var i sentrum. Og det er jo en del butikker! Vi brukte vår syke fantasti til å finne ut hva vi skulle gi i julegave til vår venninde. Men det var ikke no hell i hell der nei, men kanskje den 12. desember? Da skal vi begge to til Amfi Moa!

1221

Som jeg kanskje ikke har sakt før så elsker jeg og være sammen med bestevennene mine, elsker og være sammen med de andre vennene mine også, møte faktisk på Mecca & Birthe i dag, koselig ♥ jeg og michelle drev og gjemte oss for dem, uten hell, det ble bare uhell i det. De såg oss hver eneste gang! Men tror jeg skal se hotel cæsar nå 😉 pappa var så snill at han tok det opp for meg og resten av familien som var på seinfredag i dag. snille snille pappan min ♥

untitled 1
michelle og meg fra en fredag vi gikk "rundt vannet".

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *