Hærlig

Categories HVERDAG

..det var hærlig og måtte stå opp tidlig for å bli med mamma på jobb, siden jeg startet en time senere. Det var mitt eget valg i og bli med min mamma på jobb pga jeg årker seriøst ikke å ta en buss, som gjør slik at jeg kommer forsent på arbeid, så NEI,TAKK! Så når klokka ble ca. 0730, begynte jeg og gå fra jobben til både meg og mamma , siden jeg jobber der mamma jobber så er det flott!  Jeg tok meg en fin "trimmtur" til jobben i dag, det var hærlig og bare gå i den kalde luften, selvom det ikke funker spesielt for helsa mi angåande forkjølelser som begynner og kommer igjen,  øyebetendelse og såre lipper. IKKE kjekt i det hele tatt, det er det værste jeg vet om! Men ellers har dagen min bare vært super, etter jobb begynte jeg og gå mot Fosnavåg for mamma skulle komme og hente meg siden vi begge var ferdig på jobb klokken 4. Da dro vi for å kjøpe middag {ps. det blir f'ærøyskylling med chips på menyen}.

200903051329230jogginglauftraining
{bilde henta fra google.no}

Ha en fantastisk kveld videre folkens. Jeg kommer dessverre ikke til å blogge mer i dag , for jeg har mye annet jeg skal gjøre før kvelden er omme.

2 kommentarer

2 thoughts on “Hærlig

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *