ATV`en til broren min!

Categories HVERDAG

Hei, Hallo bloggen!  Nå har vært hjemme en god stund, måtte ta meg et varmt bad før jeg satt i gang med det jeg skulle gjøre her hjemme, pga at jeg hadde fått frosten i meg. Det var ikke bare litt jeg frøs, det var ekstremt mye, men det kan kanskje skyldes at jeg kjørte ATV`en til broren min hjem fra jobben i dag? I guess!
Jeg fikk også motorstopp, utrolig men sant. Stoppa rett nedafor onkelen min, så sikkelig flause etter min mening, men det var heldigvis ingen som såg meg da. Hehe! Jeg ringte iallefall pappa i fullfart og sa han måtte komme og hjelpe meg, men han forklarte bare fint over telefon hvordan jeg skulle gjøre det.  Men jeg hørte ikke hva han sa , så jeg eksprimerte litt på egenhånd. Fikk start til slutt, så jeg kom meg de 200 meteren opp igjen til huset våres. hehe!

Har du kjørt ATV før?
Hvordan har DU hatt det i dag?

4 kommentarer

4 thoughts on “ATV`en til broren min!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *