Jammy, julebrus!

Categories HVERDAG

endelig hjemme!!!! {neida} Det er supert og komme hjem igjen, men det er også supert og ikke bare sitte hjemme, hvorfor spør dere? Jo, det har seg slik at jeg elsker begge deler! Jeg elsker og være på besøk med venner, være med venner helt andre plasser, men det har seg slik at jeg ikke har tid til å være med venner i ukedagene, og det er ikke alltid jeg har tid til å være med venner i helgene, siden jeg jobber så utrolig mye som jeg gjør disse dagene her! Koseli og vite? Tror ikke det! hehe  Det var kjempe koselig på korøving i dag, vi lærte en ny sang som skal fremføres på Søndag, men jeg jobber selvfølgelig. Så jeg får dessverre ikke vere med å synge, noe som er veldig irriterendes, for jeg vil og synge sammen med de andre i koret ♥ sangen heter my desire!

snapshot20091026
Jammy, julebrus ♥    ja, er usminka! Nettopp tatt det bort, pga sovetid snart.

Broren min var så snill med meg at han ga meg en av julebrusene som han hadde kjøpt, sikkelig usunt! I Know! Men men det er ikke vær dag vi har julebrus her hjemme nei!   Jeg bør snart finne sengen, siden jeg skal tidlig opp i morgen.  Jobben og skolen kaller for mange,  i dette øyeblikket er det jobben som kaller for meg. Og jeg gleder meg noe veldig.  God natt alle sammen, og tusen takk for alle fine kommentarer jeg har fått i dag ♥ dere er best.

1 kommentar

1 thought on “Jammy, julebrus!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *