en-to hostefriie dager, hærlig!

Categories HVERDAG

Helloys folkens!
Nå har jeg vært hjemme en god stund. Farmor er på besøk og vi har hatt en lite selskap for min kjære søster Hanne Elisabeth, www.hanneliiiisabeth.blogg.no som har bursdag i dag, endelig enda en tenåring i huset som pappa sa på radiokanalen på radioen, eller han sende inn gratulasjon og det store var bare at det var hun i hele Møre & Romsdal hadde bursdag som fikk opplest gratulasjon, er sikkert mange flere som har bursdag i dag, men hva vet jeg. Hun fikk også ønskelåta Vanessa Hugdens – Snikernight!! Så besøk henne og gjerne legg igjen en kommentar hvor dere ønsker henne gratulere med dagen, det er frivillig!  Jeg har vært på jobb i dag , der var jeg bare til klokken halv 1, for jeg skulle på kjøretime i Ørsta/Volda som starta klokken 2, som etter min mening gikk suuuupert!  Iallefall så langt jeg har opplevd denne dagen, så har det vært kjempe kjekt og være sammen med både familie, kollegaer og andre mennesker her i verden {må jeg jo nesten si}. 

Jeg skal snart på korøving sammen med søsteren min, store greier og være på korøving når du har bursdag eller hva kjære søster? Jeg gleder meg iallefall! Korøvingen kommer til å gå som vanlig altså fra 19-2130! Så jeg kommer vel ikke til å blogge før jeg kommer hjem igjen fra korøving. Jeg elsker og synge, og nå har jeg ikke noe problem med halsen min heller, jeg har hatt en-to hostefriie dager, hærlig!

pa223070
bildet er ikke så alt for gammelt.  Bilde ble tatt onsdag eller torsdag sist uke.

2 kommentarer

2 thoughts on “en-to hostefriie dager, hærlig!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *