Leserspørsmål #51

Categories SPØRSMÅL

 Hvor kjøper du alle buksene dine? De er kjøpt hos pieces.

Hvor får du inspirasjonen din fra? we♥it , tumblr.. , andre bloggere , osv.

Har du jeffrey Campbell? Ja. 

Har du noen tips hvordan man øver til prøver? Ta notater (spesielt i timen) , deretter svare på alle test deg selv eller oppsummeringsspørsmålene, før du skriver ned hele presentasjonen som evt. læreren din har gitt ut, så kan du lese gjennom hele kapittelet (husk de viktigste rutene eller det som står ute i margen). 

Bruker du eyeliner? Ja.

Gleder du deg til neste år? Om du mener neste skoleår – så JAAA!

Vasker du håret ditt hver dag? Nei. 

Hvordan får du så tykt hår? Det er naturlig tykt! 

Kjenner du noen som er på topplisten? Nei.

Bryr du deg om stygge kommentarer? Nei, om du hadde spurt meg for 3 år siden, så hadde du fått et helt annet svar på det spørsmålet.  

Jobber du mye for karakterene dine? Ja, jeg gjør iallefall mitt beste.

Kan du ha “5 favorites in my wardrobe?” Ja.

Er du glad i godteri? Hvilket? Er veldig glad i skikkelig sure godteriet, slik som “brenner” på tungen.

Hvor bred er sengen din? 1.20 (tror jeg)

Hva har du tenkt å bli? Barnehagelærer.

Er du flink til å spise frukt? Nja, kunne blitt flinkere.

Hvilke kjole ser du på som den fineste kjolen din? Disse har jeg da i garderoben min! Elsker de … 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *