thank god it´s friday

Categories HVERDAG

God fredag, dere! For en herlig dag! Klarte ikke dra meg opp av sengen før kvart over 10. Og endelig er helgen her, det skal bli utrolig deilig. Skal snart på skolen, og gjennomføre 3 timer med norsk undervisning. Gleder meg sååånn til å komme hjem til ho mor og hjemmelaget middag. Nå skal jeg jo ikke tilbake på skolebenken på over en uke, lykke ♥ Men selvom jeg har skoleferie – så er det slutt på late dager! Har jobb hver dag uten om Mandag og Søndag. Jeg får også mer tid sammen med kjæresten denne uken.

Nå må jeg snart løpe, ellers kommer jeg for sent. Begynner på skolen kl. 11:45 hver fredag (har jeg fortalt at det er veldig deilig?).

HVA SKAL DU I DAG? 

1 kommentar

1 thought on “thank god it´s friday

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *