UKEN BLIR HARD

Categories Blogg

Jeg har ikke fått oppdatert dere på livet de siste dagene her, men jeg har bare vært på jobb så det er egentlig ikke så veldig mye og fortelle dere om akkurat det. Jeg hadde senvakt på søndagen, og i gårkveld skiftet jeg over til å bare skal gå nattevakter frem til fredag. Denne uken blir hard med tanke på selve døgnrytmen min, men det er så verdt det når lønningen kommer senere, hehe! Nå blir det enda flere timer med mer søvn og avslapning før enda ny nattevakt venter spent på meg. Det går sikkert bra det også!

Jeg håper dere har hatt en fin start på denne uken! Så vil jeg takke dere for at dere er så tålmodige med meg. 

Ha en fin tirsdag alle sammen, så snakkes vi senere

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *