STRIKKEKVELD

Categories HVERDAG

I kveld har jeg hatt kvalitetstid sammen med en av mine beste venner, noe som egentlig var på tide og høgt prioritert. Det går dessverre lenge mellom hver gang vi møtes, og gjør noe sammen enten det bare er strikking, drar på kino eller ut for å spise. Denne gangen var jeg hjemme hos henne, der vi strikket og koste oss med sesong 2 av Grey´s Anatomy. Det ble selvfølgelig stilt spørsmål om jeg kunne serien uten att da jeg sa noen enkle replikker før scenen gikk over skjermen ♥

Karianne hadde også disket opp med en lett middag, noe som var kjempe godt. Håper virkelig det ikke blir lenge til neste gang vi møtes igjen – for det har virkelig vært lenge siden sist.. pga corona. 

HVA HAR DERE GJORT PÅ I DAG? 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *