SOMMERVÆR OG VARMEGRADER

Categories Blogg

God lillelørdag! Sommerværet og varmegradene har virkelig ankommet Sunnmøre de siste ukene, og jeg nyter det virkelig! I går viste gradestokken 27 grader og idag ligger den på rundt 25 grader. Sommerfølelsen
Litt rart å si at jeg snart har sommerferie, men så er det sant også! Torsdag er siste arbeidsdag i vikariatet jeg har i skolen siden påske. Selv om ferien min ikke starter direkte med en gang, så er det en start. Jeg slår på stortromma for min egen del og har “langhelg” frem til mandag neste uke, da er det full arbeidsuke før 3 uker ferie venter i spenning. Sammen med den lille gjengen min skal vi få en uforglemmelig sommer. 

I kveld har jeg vært å gått tur sammen med en av mine nærmeste venninner her, ei god venninne som jeg føler jeg kan snakke om alt både løst og fast, samtidig så gjør det ekstra godt med litt frisk luft – selvom solen steikte og denne temperaturen er bare fantastisk, så håper jeg det blir litt kjøligere til kvelden.

Håper dagen deres har vært like fantastisk.

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *