NASJONALDAGEN

Categories Blogg

 

Hei mine fine! Jeg føler jeg enda ikke har landet skikkelig etter gårsdagens feiring av nasjonaldagen enda, ettersom det var så fiiiiin! Vi startet hele dagen med å møte opp i Ørsta Sentrum for å se på barnetoget som gikk forbi der vi sto kl. 09.30, etter dette trakk vi oss tilbake å dro opp til svigerinnen min som bor i området for å spise kake og is. Litt senere gikk vi ned til Ørstahallen for å se på all liv og røre som foregikk der, før vi møte min familie som skulle være sammen med oss å se på folketoget som gikk forbi der vi sto kl. 15.30. Deretter dro vi avgårde for å bestille mat på Ørsta Camping, noe som vi gjør hvert eneste år og det er som en fin liten tradisjon.

🇳🇴 🇳🇴 🇳🇴 🇳🇴 🇳🇴 🇳🇴 🇳🇴 🇳🇴

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *