MITT 2018, DEL I

Categories Blogg

JANUAR

Vi startet det nye året hos svigerforeldrene mine i Ørsta,  der vi hadde en fantastisk nyttårsfeiring sammen med dem. Vi møtte en hel gjeng med de som bor i nabolaget til svigers, der vi utvekslet klemmer og sa “godt nyttår” før vi gikk til oss selv. Januar ble fylt med fine turer ute i frisk luft, der vi pakket både utstyr til bålbrenning og pølser som vi grillet på spyd. Vi hadde flere fine turer både sammen og med flere. Vi var også invitert i 2 dåper, både for Tobias og Mina – ettersom vi ble tante & onkel i Oktober 17 til dem.

FEBRUAR

Jeg opplevde å starte februar måned med skrivesperre, og det ble lite oppdateringer på bloggen. Den kom tilbake etter noen uker, og vi startet med en tur ut i frisk luft for å spise utrolig god turmat i nærområdet. Der vi koste oss ute en liten stund. Vi la ut litt matoppskrifter på bloggen og jeg skrev min faste “spalte” om hva jeg kunne tenke meg å gjøre i februar måned.  Jeg postet også “save the date” kortene på bloggen til bryllupet og vi avsluttet måned med å gå på kino “fifty Shades of Grey” .

MARS

Jeg startet også denne måneden med lite motivasjon for blogg, men den kom tilbake etter litt, og jeg begynte å blogge igjen 6 Mars. Jeg laget et innlegg om hva jeg ønsker å gjøre i Mars Måned. Jeg var flere dager på skolen, denne måneden – og jeg opplevde det å forsove meg, men jeg rakk både fergen og skolen i tide uten å få anmerkning. Det var den årlige påskeferien i gang, og vi dro på fjellet sammen med søsteren til mannen min og vår destinasjon var Åmskaret.

APRIL

Påskeferien fortsatte i April, og vi dro på Marias  med familien min og spiste god middag. Jeg begynte å bli syk og det var ikke særlig god timing. Det var også lite blogging denne måneden, der jeg publisere 2 innlegg. Så motivasjonen var på bunn.

MAI

Startet denne måneden med at jeg ble overrasket av forloverne mine og hele vennegjengen min med at de arrangerte et utdrikkingslag for meg. Jeg hadde verdens kjekkeste dag og alle minnene ble lagret i minnebanken. Jeg slet også med ekstremt gangsperre i en uke etter, ettersom vi hadde hatt time på Stamina med Belinda, svigerinnen min som personlig trener.

JUNI

Her startet jeg måneden med å dra på spontan jentetur til Ulsteinvik med Karianne og Ann-Kristin ettersom de ønsket å finne seg kjole til bryllupet mitt. Jeg og mannen var også veldig sporty denne måneden vi dro opp på Brekkeheida flere ganger både alene og med familie. Dro også på Helgehornet med Karianne denne måneden, og i midten av måneden dro jeg og mannen opp til Grinda flere dager på rad for å sette en ny rekord.

HVORDAN HAR DERES MITT 2018 VÆRT? 
DEL II KOMMER SNART 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *