MIN NOVEMBER LISTE

Categories Blogg

1.Kristoffer fyller 2 år i November, og det skal selvfølgelig feires med både familie og venner. En hel helg har vi satt av til å kose oss sammen og feire vår kjære 2 åring. Det er fremdeles rart å tenke på at jeg ble mamma for snart 2 år siden(!!)

2.Dra på åpningen av julebutikken på Tilseth Hageland sammen med familien min. Julestemningen har ikke meldt sin ankomst enda, men det er offisiell åpning av julebutikkene hos Hageland 2-5 November.

3.November måned er ikke et unntak på å prøve å få godt en tur utendørs med min bestevenninne eller familien min. Kanskje grille pølser på bål? Hvem vet? Prøve å være en del utendørs med Kristoffer å finne på noe kjekt sammen der.

Fotograf: Gunn Kristin Lia Kristiansen

4.Midten av November etter at alt av bursdagsfeiring er overstått, blir det tid for å planlegge hvordan vi skal pynte til jul her hjemme. Jeg har en liten plan om at leiligheten skal være ferdig pyntet til 1. Desember, alt bortsett fra juletreet – som får komme opp litt senere i år. 

5.Julegavene er jeg på god vei med, men håper jeg kanskje klarer å bli ferdig med alle julegavene til nære og kjære nå i November. Det hadde vært en deilig følelse, av å kunne gå inn i Desember uten å tenke på at jeg måtte handle flere julegavene som guttene mine skal få.

Nå står levering i barnehagen og jobb for tur!
Ha en fantastisk torsdag <3

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *