– LIST OF DECEMBER –

Categories Blogg

Jeg virkelig elsker denne måneden og det er den kosligeste måneden etter min mening! Vet ikke med dere?Det er nå det er tid for innekos, varm kakao, gode minner, bygge snømann,  glitter og stas. Jeg kommer til å gjøre det meste for å nyte dagen selvom jeg har mye jobb foran meg de neste ukene. Skal jeg fremdeles prøve å kose meg, ikke stresse for mye (er ikke flink til det) og sette pris på de fine øyeblikkene med både nære og kjære. Jeg håper dere vil få en like fin desember måned som jeg har plan om å ha og forresten i morgen publiserer jeg årets julekalender på bloggen! Så bli med og vinn herlige premier ..

MY LIST FOR DECEMBER 

⛄️ Tilbringe første søndag i advent ute i skog og mark med et stykke ektemann. Så lenge det ikke regner er jeg med på det meste på den fronten, så da pakker vi tursekken og tilbringer noen timer ute sammen med bål, pølser og kakao.

⛄️ Kjøre juleverksted med de minste tantebarna. Dette er en tradisjon vi har hatt vært år her hjemme etter at vi kjøpte leiligheten og det er like gøy for de små som for de store. I år som i fjor blir det servert varm mat som pølser med brød, Snickers godis  og litt annet godt. I år skal vi lage noe spennende og jeg gleder meg like mye som et barn gjør på julaften.

⛄️ Snurre minst 5 julefilmer. Det høres kanskje mye eller lite ute spørs hvem som leser. Men jeg elsker julefilmer og det er så mye andre julete ting som skjer i desember. Men fem julefilmer SKAL jeg sette av tid til. Noen gamle klassikere som må ses år etter år.

⛄️Arrangere minst to kvelder sammen med venninner i desember hvor vi baker, lager hjemmelaget gløgg og ser julefilmer. Det er så koselig! 

⛄️Bruke litt ekstra tid på gaveinnpakningen..! Det gjør jeg hvert år, og jeg synes det er stas å gi bort fine presanger som det er lagt litt ekstra kjærlighet i. Selv om jeg snart er ferdig med årets julegavekjøp.

⛄️Finne en ny serie vi kan følge med på. Har dere noen tips?

⛄️Skrive nyttårsforsetter og mål for 2020

⛄️ Spise julemat. Det er nok en av de få favorittene som har økt de siste årene. Ettersom jeg aldri spiste verken pinnekjøtt eller ribbe før jeg flyttet hjemmefra, så er det jeg gleder meg mest til nå.

⛄️ Juleselskaper med familie. Det er alltid like koselig, både selskaper på hos min familie og mannens familie.

⛄️ Sist men ikke minst, kose meg glugg ihjel gjennom hele desember!

Desember, jeg er klar! Du er hjertelig velkommen i morgen! 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *