JULEKJOLEN

Categories Blogg, DESEMBERTID

Hvert eneste år står jeg foran det samme problemet, og det er kjolen som jeg vil bruke på selveste julekvelden og nyttårsfeiringen. Det som blir annerledes i år fra tidligere, er at jeg allerede har funnet kjolen jeg skal bruke, og den er virkelig bare så utrolig lekker, vertfall i mine øyne. Det er nemlig kjolen som jeg fikk i julegave i fjor med mannen min. I år går jeg faktisk for gjenbruk av fjorårets julekjole – da jeg syns det er helt bortkastet å bruke kjolen bare en gang (!!!) før den blir solgt eller lagt på en hylle. Så jeg virkelig gleder meg for å for gjenbruk av kjole dette året. Skal dere gjøre som meg eller har dere alt gått til innkjøp av ny julekjole i år også? 

Håper dere får en fin kosestund denne julemorgen – nå står snart tre nøtter til askepott for tur🎄

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *