HA EN FIN TORSDAG

Categories Blogg

For en deilig morgen, dere! Jeg elsker hvordan selve hverdagen min har blitt etter at jeg startet å arbeide i helse og omsorg, noen dager kan jeg sove så lenge jeg orker, mens andre dager MÅ jeg stå opp før sola står opp. Men de som kjenner meg vet at jeg gjerne er oppe allerede fra 06.00 på en fridag også – ettersom det aldri slår feil og jeg føler jeg forsover meg om jeg sover til kl. 09.00! 

Jeg syns derimot at dagene flyr avgårde, og andre dager gjerne fortere enn andre. Dagens planer er ikke store – det blir avslapping på sofaen frem til jeg skal ha kveldsvakt på sykehjemmet, dere.

Sist men ikke minst, ha en fin torsdag! Det er snart helg, Wii 💫

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *